/>   

 

Your friendship
means the world
     to me

onsdag den 14. marts 2012

Friendship



Friends will always be there for you no matter where you go.
They’ll make you smile, help you out, and let their feelings known.
Friends will always protect you from the dangers of the world

They’ll never leave you lonely, never let you be just another girl.
Friends will always keep your secrets and promise not to laugh
And even if they do laugh, their promise will always last.

Friends are to be treasured because good friendships are rare.
Only a few in this world will always truly care.
So hold on to the good ones and let go of the bad
Because life is too short to always be sad.

Share the good moments with all that you see
Because everyone’s heart deserves to be free.
So shed all your worries, let go of your woe
And travel with me to a world we all know.
It’s full of good memories, sewn together with care

An escape from reality when reality’s not fair.
Lets make a promise now to always help out
Because that is what friendship is truly about.
So lets go together to this magical place
Where we can sit back, relax, and finally feel safe.

And as the years go by, we’ll never forget
Never feel pain or an ounce of regret.
Because friends are forever and forever we’ll be.

Thanks for always being there for me.
I love you so much; you all are the best
And with you near by, I can close my eyes and rest
And know when I wake up, the world is where it should be
All because you’re a great friend to me.

unknown author

32 kommentarer:

  1. so beautiful post and pics congrats
    kiss happy weekend :)

    SvarSlet
  2. Beautiful post and the graphic is gorgeous. Wonderful poem. Smiles, Mselle xx

    SvarSlet
  3. Oops, I forgot to say...
    I hope you have a wonderful weekend!!!

    smiles and hugs,
    Mselle xx

    SvarSlet
  4. Un amico a volte è meglio di un fratello! questo è un vecchio detto qui a Modena! buona domenica...ciao

    SvarSlet
  5. Tack Jane...
    Blir så glad när du hälsar på mig..jag önskar också dig en fin dag..Sköt om dig Kram Snow White

    SvarSlet
  6. Hej Jane..Hoppas du får nytta av sidan fixa din blogg den är bra..Hoppas du förstår allt på svenska men jag tycker du alltid varit jättebra på svenska så det går nog bra..

    Jag är jättedålig på danska :-) varje gång jag är i danmark så tar det tid innan jag fattar vad folki söger men efter ett tag så går det bra..
    ha en härlig vecka min vän..Kram Night Lady

    SvarSlet
  7. Hej Jane...
    Vad bra att jag kan skriva på svenska och konstigt nog så förstår jag vad du skriver på danska.. Men om någon åpratar danska ja då hinner jag inte med alls :-)
    Vad roligt att du också är lite svensk..

    Vi har ifag en stor stor sol är så härligt..
    Önskar dig en härlig helg nu Jane..
    Kram Night Lady

    SvarSlet
  8. Hi Jane .. Well here in the Dwarfs cottage is the only good we clean..Hope all is well with you have a good weekend and welcome back to my site .. Hugs Snow White

    SvarSlet
  9. Hi Jane .. I'm glad you see me again .. Now I wish you a nice weekend hugs from Aurora

    SvarSlet
  10. O dia é o único que pode
    nos fazer saber que a noite passa.

    Uma divertida e feliz semana
    A fun and happy week

    The day is the only one who can

    we do know that the night passes.
    http://i41.tinypic.com/2lxf9v.png

    SvarSlet
  11. Wishing u a day soft as silk…..
    White as milk…..
    Sweet as honey&full of money.
    May all ur dreams come true….
    Hugs and Kisses..

    .·´ ¸.·*´¨) ¸.·*¨)
    (¸.·´ (¸.·` Snow White..

    SvarSlet
  12. Hej Jane..
    Trevligt att du tittade in igen..
    Hur har ni det i Danmark nu?
    Här har det varit härligt vårväder länge nu men i helgen ska det snöa och bli kallt igen Usch..

    Men det går nog över fort...
    Ha en härlig helg nu och glön inte Earth Hour..
    Stor kram NL

    SvarSlet
  13. Hej Jane ,
    vilket ruskigt väder vi ha idag,
    då bli det en mysig hemmakväll med
    släckta ljus för Earth Hour..
    Ha det bra..
    Kram Aurora

    SvarSlet
  14. Hej Jane...
    Tack för titten ha en härlig påskvecka nu..Kram Aurora

    SvarSlet
  15. Hi dear sweet Jane. What a wonderful poem & beautiful site you have here. I love it... Thank you hun for your nice visits & comments on my blog.. I took a little break & was very busy around the yard & house... But I am back for now.. Love you hun.. big hug, big smile... :-)

    SvarSlet
  16. Hi Jane..
    Nicki has closed her wordpress for a while she need a break ..
    but you can find us both on blogspot..
    Now, I say ..

    Wishing U a Very "HAPPY EASTER"
    Wid Luv And Best Wishes..
    May That EASTER Day Brings
    LOT of Happiness And JOYS in ur LIFE.
    May u Live Long LIFE...
    And That EASTER day Will comes in UR life Hundred Times...
    Hugs and Kisses

    Snow White and The 7 Dwarfs

    SvarSlet
  17. Hej Jane..
    Ja som snövit säger så har jag stängt min wordpress för ett tag..Jag hinner inte med den..Men jag kommer att öppna den igen så småningom..
    Mu önskar jag dig en härlig påsk.

    Easter is a promise..
    God renews to us in each spring..
    May the promise of Easter..
    fill your heart with peace and joy!
    Happy Easter!

    Night Lady

    SvarSlet
  18. Hej Jane..
    Thank you, hope your Easter have been leasent..Now we are going forward to springtime...
    HUgs Aurora

    SvarSlet
  19. Hej Jane..
    Jag heter Mathilde bor i stockholm och är privat vän till Nicki
    Det är jag som har disney sidan Aurora The Sleeping Beauty..
    Här på blogspot heter jag Moonlight.. Välkommen dit..
    Kram Moonlight

    SvarSlet
  20. thanks jane... i hope your easter so good... sorry my absence i was sick and so much miss my friends :)

    SvarSlet
  21. Não deixe que maus momentos vividos afoguem
    o amor que você tem em si,
    O verdadeiro amor você guarda eternamente em si
    Feliz Semana – Happy Week

    SvarSlet
  22. Tack för titten Jane
    på wordpress heter jag mathilde mitt rätta namn
    men som nicki har jag låst ett tag på wordpress men säger till när den är öppen igen
    kram Moonlight

    SvarSlet
  23. A message 2 start ur day
    A prayer 2 bless ur way
    A cheer 2 perfect ur day
    & A moment 2 say
    Take care & hv a nice day
    Hugs Aurora

    SvarSlet
  24. Its big
    Its warm
    Its here
    It’s a big funny hug
    With lots of love
    From a heart that beats
    Just for you!
    Snow White

    SvarSlet
  25. Önskar dig ett härligt slut på weckan och en fin helg..
    Många kramar Night Lady

    SvarSlet
  26. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  27. Have a great day dear Jane... love you... hugs

    SvarSlet
  28. Hi Jane..
    Wishing you a wonderful week,
    lots av sunshine,my friend...
    Hugs Moonlight

    SvarSlet
  29. Hej Jane..
    ja vi fick ingen colorful weekend bara en vit snöstorm och utan elektricitet i 5 timmar..
    Nu har dom lovat oss en ny vit snöstorm nästa helg Crazyyyy...
    Ha en bra vecka Jane och härligt att du tittar in...Kram Nicki

    SvarSlet
  30. Hej Jane...
    Tack för titten...
    Ja nu önskar vi att våren kommer och sen sommaren nu är jag trött på snö usch nu önskar jag dig en härlig helg...kram Nicki

    ps..Ska tala om för dig sen hur du tar bort dom jobbiga bokstäverna man måste fylla i när man skriver hos dig..Det finns på fixa din blogspot..

    SvarSlet
  31. Tack Jane..
    ja min helg blev väl bra..Önskar bara att det var lite varmare ute och att det snart är sommar..
    Ha en fin vecka min vän kram Snow White

    SvarSlet
  32. Have a wonderful, safe, happy weekend my dear sweet friend....
    love you hun...
    hugs, kisses & smiles... :-)

    SvarSlet